Oferta

Pole Dance

Kids | Intro | Basic | Medium | Advanced

Pole Dance, znany powszechnie jako taniec na rurze, to dyscyplina sportu łącząca w sobie elementy akrobatyki, gimnastyki i różnych stylów tańca. Dzięki rozmaitym odmianom pole dance, takim jak pole choreo, pole art, pole sport czy pole exotic, każdy może odnaleźć w tej dziedzinie coś interesującego. Akrobatyka na drążku pionowym pozwala wysmuklić ciało, poprawić siłę, gibkość i sprawność, a także podnieść świadomość ciała i wypracować subtelne ruchy.

Jeśli nie masz żadnych przeciwwskazań zdrowotnych to pole dance jest sportem odpowiednim dla każdego – niezależnie od wieku, siły, rozciągnięcia, masy ciała czy zaplecza sportowego. Na zajęciach pole dance w naszej szkole uczymy figur i combosów zarówno na rurce obrotowej, jak i statycznej. Aby zadbać o odpowiednie rozgrzanie i wzmocnienie przed właściwym treningiem oraz rozciągnie po nim, wydłużyliśmy czas zajęć pole dance do 75 minut dla poziomu intro, basic i medium oraz 90 minut dla poziomu advanced.  

 

Pole dance w naszej szkole prowadzi: Patrycja Laskowska, Mirosława Milejczak, Anna Iwicka, Agata Kaznowska, Beata Rybacka, Patrycja Zacheja i Zuza Łukasik.

Exotic

Exotic pole dance to jedna z odmian tańca na rurze. Od klasycznej akrobatyki na drążku pionowym różni się przede wszystkim charakterem – exotic to taniec kobiecości, który pozwala podkreślić piękno, wdzięk i seksapil. Głównym elementem jest tutaj zmysłowa choreografia i floorwork. Choć w exotic pole dance stawiamy nacisk na płynność ruchu i zatańczenie choreografii z wdziękiem i dokładnością, z uwagi na mnogość elementów technicznych, na zajęciach wymagamy przynajmniej podstawowej znajomości klasycznego pole dance. 

Obowiązkowym elementem tego stylu są charakterystyczne buty na platformie. W trakcie zajęć przydatne będą także ochraniacze na kolana, które pozwalają na większą swobodę ruchów podczas wykonywania elementów floorworku. W naszej szkole ćwiczymy zarówno exotic flow, exotic hard, jak i efektowne triki. Zajęcia z tego stylu trwają aż 90 minut, dając kursantkom możliwość odpowiedniego rozgrzania wszystkich partii ciała i przygotowania stóp, a także naukę choreografii i przyswajanie kolejnych, efektownych trików, aż po rozciąganie na koniec każdej lekcji.  

 

Exotic pole dance w naszej szkole prowadzi: Patrycja Laskowska.

Sexy Dance

Sexy Dance

Sexy dance to taniec, który każdej z Was pozwoli odkryć kobiecość, popracować nad pewnością siebie oraz poczuć się dobrze we własnym ciele. Nauka tego stylu to przede wszystkim zmysłowa praca dłoni, stóp, klatki piersiowej i bioder. Sexy dance to taniec kokieteryjny, kuszący i zmysłowy. Jego ruchy zaczerpnięte są z bachaty, salsy, samby, burleski czy tańca brzucha. Jeśli szukasz zajęć, na których wzmocnisz ciało, spalisz kalorie, opanujesz subtelne ruchy oraz poczujesz się naprawdę kobieco – to idealna propozycja dla Ciebie.   

 

Podczas zajęć sexy dance tańczymy boso lub szpilkach. W każdym miesiącu uczymy się nowej choreografii, dzięki czemu treningi te różnią się od siebie charakterem i dynamiką. Zajęcia prowadzimy na poziomie open, dlatego możesz dołączyć na nie w każdym momencie. Podczas nauki bardziej dynamicznych układów przydadzą Ci się także ochraniacze na kolana.

 

Sexy dance w naszej szkole prowadzi: Patrycja Laskowska.

High heels

High heels to styl tańca, którego nieodłącznym elementem są wysokie obcasy. Nie oznacza to jednak, że są to zajęcia zarezerwowane wyłącznie dla kobiet! Taniec na szpilkach może przybierać bardzo różne postaci, dzięki występującym w nim elementom dancehallu, vougingu czy sexy dance. Bywa subtelny i spokojny, jak również dynamiczny i pełen ekspresji.

Zajęcia high heels to znakomity sposób na uwolnienie dawki endorfin, zbudowanie pewności siebie, podkreślenie kobiecości, jak i solidny trening cardio. Podczas tańca nie tylko spalisz dużą dawkę kalorii, ale także ujędrnisz ciało i wzmocnisz mięśnie nóg, brzucha oraz pośladków. Na zajęcia zabierz ze sobą wygodny strój, szpilki oraz silikonowe nakładki na obcasy, które chronią podłogę przed zniszczeniem.

 

High heels w naszej szkole prowadzi: Natalia Kruk.

Hip hop

Hip hop

Hip hop to bardzo charakterystyczny styl tańca, który powstał dzięki połączeniu takich elementów kultury ulicznej jak rap, graffiti i break dance. Zajęcia z hip hopu wyróżnia duża dynamika, skoczność i niepowtarzalny klimat. Jego ruchy zaczerpnięte są z kilku technik, m.in. lockingu, poppingu i funku. Podczas lekcji ćwiczymy choreografie zaczerpnięte z old school hip hopu, hip hop new style, hip hop new age i hip hop freestyle. Dzięki temu nauka tego tańca jest skoncentrowana na wielu elementach – izolacji poszczególnych partii ciała, zmian tempa, dynamicznych ruchach rąk oraz osadzeniu całości w muzyce.

Jeśli poszukujesz stylu, który pomoże Ci w osiągnięciu pewności siebie i da więcej luzu – hip hop jest najlepszym wyborem! Polecamy go także wszystkim, którzy z natury mają mnóstwo niespożytkowanej energii i szukają aktywności pozwalającej się wyżyć czy spalić dużo kalorii. Zajęcia z hip hopu prowadzimy na poziomie open i zapraszamy na nie zarówno te z Was, które pragną porządnej dawki cardio, jak dziewczyny preferujące energetyczny i niekoniecznie sexy styl tańca.

 

Hip hop w naszej szkole prowadzi: Natalia Kruk.

Stretching

Stretching to zestaw ćwiczeń statycznych i dynamicznych, wykonywanych dla uelastycznienia mięśni, a także poprawienia ukrwienia układu motorycznego i doprowadzenia do jego rozruszania. W naszej szkole zajęcia ze stretchingu obejmują aż 75 minut. W tym czasie skupiamy się na poprawieniu zakresów wybranych partii – najczęściej gięcia pleców oraz rozciągania i wzmacniania mięśni w kierunku szpagatu klasycznego, poprzecznego i handstandów. Ważną częścią stretchingu jest także systematyczne rolowanie, pełniące funkcje prewencyjną przed kontuzjami oraz wspomagające regenerację mięśni po ciężkim wysiłku.

Podczas stretchingu ważne jest zachowanie koordynacji ruchowej, równomiernego oddechu i nieprzesadzanie z napinaniem mięśni, tak by nie przekraczać progu bólu. Rozciąganie praktykowane jest również jako powszechna, ale zaawansowana, forma rehabilitacji. Rekomendujemy je wszystkim kursantkom, które chcą wznieść swój taniec na wyższy poziom. Na zajęciach przydadzą się maty i kostki do jogi – zabierz je z domu lub skorzystaj z udostępnianych przez nas, na czas zajęć.

 

Stretching w naszej szkole prowadzi: Daria Zubrzycka.